Minirecenze #3 | Stmívání - Grafický román, Krysař

Xonl08naf8vmy6bu22umf0qmqak7b8rv

Ahojky!
Jsem tu se třetí várkou minirecenzí! Ještě připomínám, že minirecenze píšu především na knihy z povinné četby, cizojazyčné knihy, krátké knihy nebo knihy, které se mi nelíbily. To ale tentokrát naštěstí není ten případ...


Stmívání: Grafický román II  (Twilight: The Graphic Novel, #2)Stmívání -  Grafický román 1. díl (Twilight: The Graphic Novel, #1)Stmívání - Grafický román (1. a 2. díl)
Stephanie Meyer | Goodreads 1,2

Stmívání už všichni četli... Já ne. A protože jsem se nechtěla prokousávat tou dlouhou bichlí, když jsem si ani nebyla jistá, jestli se mi bude líbit, vrhla jsem se na grafický román. A můžu potvrdit, že z grafické stránky je to nádhera - pastva pro oči! U prvního dílu mi příběh nevadil, ale ani mě neokouzlil. U druhého jsem došla k názoru, že to možná není nijak skvělé, ale protože jsem četla komiks, nijak mi to nevadilo. Zkrátka četlo se mi to dobře...

Knihy: 4/5
Obálky: 4,5/5

Krysař Krysař
Viktor Dyk | Goodreads

Povinná četba - to mluví samo za sebe . Přesně takový jsem měla k téhle přístup a ani jsem moc nešlápla vedle. Krysař je ponurý, tajuplný a smutný příběh, který mi v téhle době zkrátka nepadl do noty. Taky jsem měla trochu problém se složitou češtinou... Jinak to ale byla moc krásná myšlenka a hodně filozofická knížka s jednou metaforou za druhou. Na jednu stranu proč ně? Ale na druhou... zdálo se mi to takové nemastné neslané.

Kniha: 2,5/5
Obálka: 2,5/5





Četli jste některou z těchto knih?
Marky

Komentáře

  1. Pekný článok! Čo sa týka Twilightu, to som ani ja nečítal. Ale na grafický román mám taký istý názor - ilustrácie sú nádherné a podľa mňa to je určite lepšie, než tá normálna verzia :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Kdybych Stmívání četla jako knihu, asi bych musela Bellu zabít, protože její (ne)inteligence byla na hranici už i v grafickém románu, kde mluvila velmi málo... Ale ilustrace jsou úžasné!

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.