Porušuji knižní zákony... | Book Combo TAG


Ahojky!
Po velkém úspěchu Vánočního knižního TAGu tu mám další, tentokrát sice ne můj, ale rozhodně skvělý knižní TAG, ve kterém poruším nejeden knižní zákon! Sice jsem nebyla zatagovaná, ale kdo to řeší? Každopádně pokud by se vám chtělo TAG vyplnit, právě jste byli označeni/zatagováni - honem ho běžte napsat a pošlete mi odkaz!


Laini TaylorSoman Chainani
1. Jaké dva autory bys ráda viděla spojit síly a napsat spolu knihu?
Ráda bych si přečetla knih od Laini Taylor a Somana Chainaniho. Laini Taylor by do ní přinesla svůj nádherný styl psaní, moment překvapení a dala by příběhu trochu řád a Soman Chainani by vymyslel epický svět a nádherné prostředí, stejně jako by nejspíš právě on přišel s nápadem, který by celý příběh začal...


2. Jaká spolupráce autorů na jedné knize je tvá oblíbená? Může to být jak kniha tak sbírka krátkých příběhů, které dali autoři dohromady.
Mezi mé oblíbence patří naprosto epická a mírně děsivá kniha Kruh od Sary Bergmarg Elfgren a Matta Strandberga. Ještě jsem nečetla další díly série, ale už první kniha se mi zdála jako naprosto úžasné a poměrně kompletní dílo (Více si můžete přečíst v recenzi.). Ani se nedalo poznat, které části psal který z autorů, ale to bylo možná tím, že byl příběh napsaný hned z několika úhlů pohledu.


S láskou RosieAttachments
3. Kdybys mohla zkombinovat dvě knihy (dva příběhy) a stvořit tak jedinou knihu, které by to byly? A jak by se nová kniha jmenovala?
Pro tuhle otázku jsem vybrala knihy Love, Rosie od Cecelie Ahern a Attachments od Rainbow Rowell. Obě jsou to knihy psané v dopisech, ale jedna je o dvou přátelích na život a na smrt a druhá zase o klukovi, který kontroluje maily a díky své práci se i zamiluje. A myslím, že kdyby mohl Lincoln číst maily Rosie a Alexe, docela bychom se nasmáli, i když pochybuji, že Rosie a Lincoln by se do sebe mohli zamilovat... A jak by zněl finální název? Tohle byl tvrdý oříšek, ale nakonec jsem se rozhodla pro Yours attached, Rosie.



Selekce (Selekce, #1)Since You've Been Gone
4. Jaké dvě postavy z různých knih shipuješ?
Sem jsem nemohla nedat Maxona ze série Selekce od Kiery Cass. Ne, že by #Maxerica nebyl skvělý ship, ale často jsem měla pocit, že by si Maxon zasloužil někoho lepšího. A po dlouhém vybírání mezi hlavními hrdinkami, které nejsou příliš kick-ass, jsem došla k názoru, že by se k němu skvěle hodila Emily ze Since You've Been Gone od Morgan Matson. Byl by to nejroztomilejší pár jak v Illei, tak v našem světě, nemyslíte?

Kostičas (Kostičas, #1)První stříbrná kniha snů (Silber, #1)
5. Jaké dva světy z různých knih bys ráda viděla spojené v jeden epičtější svět?
I na tuto otázku existuje jednoduchá odpověď! Představte si epický, temný a zkorumpovaný svět z Kostičasu od Samanthy Shannon v kombinaci se světem snů se série Silber od Kerstin Gier. Já vím, že v Kostičasu se ž podobné věci vyskytují, ale kdyby to fungovalo jako v Silber, bylo by to všechno mnohem jasnější a jistější...


6. Jakou dilogii/trilogii/sérii bys ráda viděla spojenou v jedné knize?
Trilogii Drahokamy od Kerstin Gier, ale prosím neukamenujte mě za to! Už jsem mnohokrát prohlašovala, že mám radši Silber, než právě Kerstininu časocestovací sérii, ale teď je čas, abych to uvedla na pravou míru. Po epilogu první knihy mi bylo jasné, co se stane a celá série bys se zkrátka dala zkrátit - kdyby nebylo Xemeriuse, nudila bych se. Neříkám, že by se to muselo celé nacpat do jedné knihy, protože to dělení má taky nějaký efekt, ale zkrátit by se jednotlivé knihy daly určitě... Vždyť autorka popisuje jen pár dní!


Jak byste na otázky odpověděli vy? A jaká populární kniha/série vás moc neuchvátila?
Marky

Komentáře

  1. Co přesně znamená to shipování? Nějak mi to uniká. :D
    Hmm, četla jsem první díl Divergence a moc mě to nezaujalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, když si fanoušci seriálu, knihy, filmu, prostě čehokoliv i v realitě "spojují" dva lidi dohromady jako pár.

      Vymazat
  2. Jak tak čtu a koukám, do Drahokamů bych se vážně měla pustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO bys asi měla, i když já mám stejně radši Silber :D

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.