43 důvodů pro rozchod | Proč jsme se rozešli

Název v originále: Why We Broke Up
Autor: Daniel Handler
Nakladatelství: CooBoo
Žánr: YA, romantika
Série: -
Počet stran: 360
Čteno: 4. - 16. září 2016, v češtině

Mia Greenová se prostřednictvím dopisu rozchází se svým klukem Edem Slatertonem. Svoje psaní vkládá do krabice spolu se třiačtyřiceti dalšími předměty, které symbolizují jejich vztah, a posílá je zpátky bývalému příteli. Znamená ale to, že se jejich láska vejde do jediné krabice, že je ve skutečnosti bezcenná? A proč se Mia s Edem vlastně rozchází?

Zeptala jsem se, jak jste prohráli.
"Neptej se," potřásl jsi hlavou. "Kdybych ti měl vyprávět, jak jsme prohráli, zraní to všechny moje city.
To se mi moc líbilo, všechny moje city. "Všechny do jednoho?" podivila jsem se. "Vážně?"
"No," řekl jsi a usrkl jsi piva, "možná bych ještě jeden cit měl."
Já taky měla.

Recenzi jsem napsala pro magazín Vaše Literatura, kde si ji také můžete přečíst.

Marky

Komentáře