Shrnutí Tome Topple Read-a-thonu


Tome Topple Read-a-thon probíhal od 7. do 20. dubna a jeho cílem je přečíst co nejvíce, knih, které mají přes 500 stránek. Moje čtenářské plány (samozřejmě přehnaně ambiciózní, jako vždycky) najdete zde. Nakonec jsem ale opět byla se svým čtenářským výkonem  spokojená, tak se pojďme podívat, co jsem za uplynulé dva týdny stihla.

Dočteno:
32763438Hned první den večer jsem přelouskala Rudý úsvit od Pierce Browna. Knihu jsem dostala od Plamknih k recenzi, takže si můj názor už můžete přečíst na blogu. Stručně řečeno jsem byla nadšená a moc se těším na další díly. Je vážně škoda, že se o tomhle skvělém příběhu u nás mluví tak málo...

Kromě toho jsem také konečně doposlouchala audioknižní verzi Harryho Pottera a relikvií smrti od J. K. Rowling. Audioknihy téhle série mi dokážou zvednou náladu při každém poslechu, a to už je z toho opakovaného pouštění znám skoro nazpaměť. Ani jsem si nedohledávala, kolik stran kniha má v papírové podobě, protože audiokniha je přes 29 hodin dlouhá, takže věřím, že to určitě bude přes 500 stránek.

28951633Přečteno:
Sem můžu nakonec zařadit pouze jednu knížku, která má přes pět set stran, ostatní dvě byly oproti ní anorektičky. Tou bichlí je Tažení do Tearlingu od Eriky Johansen. Jedná se o druhý díl trilogie Královna Tearlingu a musím říct, že se od prvního dílu příběh posunul úplně nečekaným směrem. Stránky neubíhaly zrovna nejrychleji, ale přesto jsem hodnotila nadprůměrně (více v mém názoru na Goodreads).

Jak jsem se už zmínila, stihla jsem ještě další knihy, které ale nesplňují stránkový limit. Tou první byl Slaďák - komiks Philippy Rice, který jsem zhltla na posezení, a jehož obsah by se dal vyjádřit jedině slovem "ňuch". Také jsem už před vydáním stihla recenzní výtisk od YOLI, a to Lásku v prachu hvězd od Krystal Sutherland. Na knihu jsem dokonce zvládla napsat i recenzi, kterou najdete tady.

Rozečteno:
Během posledních dnů read-a-thonu jsem stihla přečíst asi polovinu Zabijáka od Émila Zoly. Nebaví mě to, jak jsem očekávala, ale přečíst ho musím. A tak se prokousávám, jak jen to jde... Ano, to nadšení ze mě při psaní těchto vět přímo čiší, na to můžete vzít jed. Zola zkrátka nebyl a nebude můj šálek kávy.

Zúčtování:
Za dva týdny jsem zvládla celkem dvě bichle o více než 500 stranách, dvě tenčí knížky a jednu dlouhou audioknihu. Zároveň jsem přečetla více než polovinu jedné další poměrně tlusté knihy. Sečteno a podtrženo si myslím, že jsem si vedla dobře - na to, že jsem jeden týden měla stáž a druhý cestovala, takže jsem na čtení neměla čas. 

Co hezkého jste poslední dobou četli vy?
Marky

Komentáře

  1. Myslím, že sis vedla dobře :) Já momentálně čtu Poslední od Alexandry Olivy a fakt bych to potřebovala s někým prodiskutovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! To jsem nečetla a nevím, jestli budu, takže ti asi nepomůžu... Ale myslím, že ji četla Melinda ;)

      Vymazat
  2. Skvělý výsledek :) Já bych na to neměla odvahu, na rozsáhlejší knížky musím mít náladu.. Teď se snažím dočíst Medovou smrt, která mi přišla k recenzi, ale nějak jsem se zasekla a nedokážu na ní dát dohromady žádný názor... Máš taky někdy recenzní krizi? Snad v tom nejsem sama :D
    Měj se krásně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To chápu, recenzní krize mívám taky... někdy dokonce kromě povinných recenzí napíšu za měsíc už třeba jen jednu další. Ale někdy zase sednu k počítači a zvládnu jich třeba pět, takže se to vyváží ;)

      Vymazat
  3. Hele, já od Zoly rozečetla Nanu. Myslela jsem, že to půjde rychle, na začátku to docela šlo. Pak dalších sto stránek bylo peklo. Teď na konci měsíce jsem během pár dní přečetla zbytek, dneska to snad dočtu. Realismus je občas fakt fuška. :D

    Měj se! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ¨Já už teď Zabijáka dočetla, vlastně je to o matce Nany. Ale souhlasím, naturalismus asi nebude úplně můj styl :D Měj se krásně ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.