Tome Topple Read-a-thon | TBR


Ahojky!
Právě jsem zjistila, že dnes začíná dvoutýdenní read-a-thon s názvem Tome Topple. Trvá od 7. do 20. dubna a cílem je přečíst co nejvíce knih, které mají více než 500 stran. Já se bichlím bohužel často vyhýbám, a tak bych se chtěla v následujících dvou týdnech pokusit o pokoření hned několika. Zároveň mě ale čekají prázdniny, a tak jsem si zařadila i některé tenčí knihy, abych nebyla úplně zahlcená. Co se tedy chystám číst?

32763438Jako první tu mám knihu, kterou dnes určitě dočtu, protože už mi zbývá posledních pár stránek: Rudý úsvit od Pierce Browna. V papírové formě má sice tato kniha něco málo pod 400 stran, ale v mojí verzi pro čtečku splňuje limit 500. Zatím se mi kniha moc líbí, protože kombinuje římskou mytologii, kasty, sci-fi prostředí a v dobrém smyslu se taky podobá Hunger Games, takže se nemůžu dočkat závěru a dalších dílů.

Dále bych konečně chtěla pohnout se sérií Eriky Johansen a přečíst Tažení do Tearlingu, tedy druhý díl této skvělé série plné intrik. Moji recenzi na Královnu Tearlingu si můžete přečíst na blogu. Nakonec si vysloužila plných pět hvězdiček, takže se dalšího dílu nemůžu dočkat. Na druhou stranu se trochu bojím, že nebude tak dobrý jako první, a proto už s přečtením této knihy tak dlouho váhám.

Kdyby se mi ještě chtělo do tlustých knih, na seznam jsem si přidala i Střet králů, tedy druhý díl série Píseň ledu a ohně od George R. R: Martina. Hra o trůny se mi také zalíbila, takže i recenzi na ni najdete na blogu. A aby těch druhých dílů nebylo málo, třeba se odhodlám pustit se do bichle jménem Oheň, kterou společně napsali Mats Strandberg a Sara Bergmark Elfgren. Trochu se jí ale bojím, protože se zdá být dost nekonečná - má celých 640 stran. První díl s názvem Kruh mě ale docela zaujal (recenze) a moje přirozená zvědavost určitě zvítězí.

34312250A teď ještě pár knížek, které mě svou velikostí možná nebudou tolik děsit a pokusím se je vkládat mezi ty hrůzostrašné bichle: určitě se chystám na Třetí stříbrnou knihu snů od Kerstin Gier, protože zkrátka potřebuji vědět, kdo je Secrecy. Dále tu mám I'll Give You the Sun (česky Dám ti slunce) od Jandy Neslon - na tu se chystám už příliš dlouho. Zmizelé dívky od Lauren Oliver jsem pak si zařadila jako poslední knížku navíc.

Ovšem jak se tak znám, dostanu zkrátka na nějakou knihu náladu a svůj seznam stejně nebudu respektovat. Přesto doufám, že mi budete držet palce a třeba se taky přidáte...

Máte strach z tlustých knih?
Marky

Komentáře

  1. Moc zajímavý nápad a držím palce! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať jde čtení pěkně od ruky :) Já se asi nezúčastním, ale uvidím, třeba mi nějaká ta bichlička vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já prázdniny bohužel nemám, takže se nezúčastním :D Jsem ráda, že si čtu podle sebe :) Ale tobě budu držet palce!

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, já jsem sice celý měsíc doma, ale to právě zajišťuje ještě více učení :/ Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To mě mrzí, snad si taky nějaký ten čas najdeš ;)

      Vymazat
  5. Osobne sa takýchto čítacích maratón nezúčastňujem, vždy, keď si naplánujem, že budem čitať, tak mi do toho niečo príde :D Každopádne ti budem držať palce, aby sa ti podarilo prečítať to, čo chceš. Kráľovná Tearlingu sa mi veľmi páčila a pokračovanie mám tiež v pláne, len neviem kedy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím :D Děkuji a snad se i ty k Terlingu někdy dostaneš ;)

      Vymazat
  6. Hej, tak držím se čtením palce! Já osobně proti bichlím nic nemám, jen to většinou pro mě bývají fantasy knihy, které jsou dost hutné i obsahově, tak mi většinou dají trochu zabrat (takže klobouk dolů před tvým výběrem). Plus teda já na takovou bichli musím mít fakt čas, abych ji mohla přečíst najednou. Jakmile bych se se čtením zasekla, tak ji už asi nedočtu, jop.
    Zrovna teď teda ty tlusté knížky moc nečtu, protože na ně nemám čas. Ale léto plánuji věnovat právě těm fantasy knížkám, takže si ty bichle užiju až až. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, většinou dá obsah zabrat :) Já přes léto čtu snad nejméně z celého roku, takže to musím dohánět jindy :D

      Vymazat
  7. Teda :D Jen čučím :D Bichličky mi vůbec ale vůbec nevadí, pokud tedy nemám nedosttaek času, ale teď mi to na mě působilo spíše depresivně :D Držím palce :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.