Destrukční deník #23


Vím, že jsem se se svým anglickým Destrukčním deníkem dlouho neozvala, ale teď jsem tu - a to s větší várkou hotových stránek, než vám většinou ukazuji. Doufám, že vám aspoň tu absenci mé výtvarné kreativity trochu vynahradím slibem, že zanedlouho chystám článek o svém "bullet journal". Ale teď už k fotkám!
Tenhle citát mě prostě pobavil, tak jsem si ho neodpustila zařadit.

The Call je písnička Reginy Spektor k Narnii - určitě si ji poslechněte, mám ji moc ráda.

A tady ještě malý detail na text písně.

Tahle stránka se mi docela povedla. Chtěla jsem původně část nechat tlít na kompostu, a pak ji přilepit zpátky, jenže si mi moc líbí takhle.

Moje klasická stránka lepíků nemůže chybět ani v anglickém WTJ. Tentokrát na nich najdete citáty ze série Selekce od Kiery Cass.

Tenhle nápad jsem bohapustě ukradla z Pinterestu, protože jsem netušila, co z tak neuměleckou stránkou provést.

Na testovací stránce jsem probrala svoje fixy, což není vůbec na škodu...

Známek z různých zemí mám spoustu, takže jsem je konečně vyhrabala z krabice a použila.

"Stříhala" jsem opět svou srdíčkovou děrovačkou a s výsledkem jsem docela spokojená.

Při listování to vypadá vážně vesele!

Sypat třpytky jen na deník a ne vedle, to rozhodně nebyl lehký úkol!

Tuhle písničku mám taky docela ráda.

Trochu duhy jednou prostě muselo přijít a sem se barvy zrovna hodily...

Samozřejmě nesmí chybět detail.

Na závěr stránek, se kterou jsem skoro nejspokojenější ze všech - líbí se mi citát i provedení a ty růžové prsty kupodivu nevypadají tak šíleně, jak jsem se bála.

Mějte se krásně!
Marky

Komentáře

  1. Moc se mi to líbí, hlavně stránka s květinami a hlínou. Je radost na tvůj Destrukční deník koukat. Hlavně se mi líbí, že v tom pokračuješ, i když to není takový velký blogerský hit. A máš moc krásný rukopis.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Nedělám to kvůli trendu, ale proto, že mě to baví ;)

      Vymazat
  2. Ty jo, kéž by někdy někdo dal svou stránku opravdu na kompost. Já to udělala a strašně mě to bavilo, ale cítím se trochu jako exot. Kvůli tomuhle a pak kvůli tomu, že jsem požádala zahradníka, ať zahrabe jednu stránku u sousedů na zahradě. A že jsem deník sama sobě poslala poštou. Ale tak co, byla to legrace. :D

    Moc pěkné výtvory! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý ten deník bere jinak a pokud vím, sama Keri Smith vyjádřila přání, aby se její deník nezkrášloval, protože to tak nezamýšlela... Ale Stejně už ho dodělám ;)

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.