O nezodpovědnosti dospělých | Moje sestra žije na krbové římse

Název v originále: My Sister Lives on a Mantelpiece
Autor: Annabel Pitcher
Nakladatelství: Brio
Žánr: YA, contemporary
Série: -
Počet stran: 200
Čteno: 20. - 25. listopadu 2017, v češtině

Annabel Pitcher patří mezi uznávané autory literatury pro děti a mládež. Napsala zatím tři knihy, z nichž dvě vyšly v češtině. Nejprve Kečupová mračna, kniha psaná v dopisech, a nedávno nakladatelství Slovart vydalo také autorčinu první knihu s názvem Moje sestra žije na krbové římse. Ta vypráví příběh desetiletého Jamieho, jehož rodina se stěhuje z Londýna do malého městečka uprostřed Anglie.


Recenzi jsem napsala pro magazín Vaše Literatura, kde si ji také můžete přečíst.

Tohle byl opravdu jedinečný příběh, moc doporučuji!
Marky

Komentáře

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.