Shrnutí roku 2017 a vyhodnocení předsevzetí


Loni jsem si dávala spoustu předsevzetí a v tomhle článku bych se ráda politovala vám je ráda shrnula. Kromě toho jsem přihodila i několik blogových statistik, protože se ráda chválím, a taky pár svých hudebních, filmových a seriálových nej. Je to trochu mišmaš, ale všechny tyhle informace jsem vám chtěl sdělit a psát kvůli nim oddělené články... No, tím bych vás asi úplně zaspamovala.
Blogové statistiky:

Počet článků za rok: 145
Počet recenzí za rok: 79
Nejvíce článků: 19 - v květnu
Nejméně článků: 8 - v červenci
Nejnavštěvovanější článek roku: Jak jsem pracovala v YOLI (1179 návštěv)

Jak jsem si vedla se svými předsevzetími?
Číst více knih mimo mou komfortní zónu. X Myslím, že jsem se ani moc nesnažila...
Dovybarvit aspoň jedny omalovánky. X Chybělo mi pár stránek, ale bohužel ne.
Přečíst Hru o trůny.  ✔/X Nepřečetla jsem všechny knihy, ale jednu přece jen ano.
Každý měsíc přidat na blog seznamový článek.   Tohle se nakonec ukázalo být celkem jednoduché...
Dočíst alespoň pět rozečtených sérií.   Letos jsem dočetla série Šest vran, Stříbrné knihy snů, Lara Jean, Selekce, Pomsta & rozbřesk a podruhé Harry Potter. Takže celkem šest.
Dokončit Wreck This Journal.   Dokončila jsem ho přesně 31.12., ale stihla jsem to!
Přečíst alespoň jednu knihu francouzsky. X Bohužel, opět jen malý princ...
Zrecenzovat knihy přečtené do konce roku 2016. X Zbyly mi jen dvě, ale i tak.
Přečíst dvě knihy z fyzické TBR než si jednu koupím.   Tohle zatím celkem funguje, jsem za to vážně ráda!
Více fotit na bookstagram.  Fotky jsem přidávala skoro každý den po celý rok.

Letos si žádná nová předsevzetí dávat neplánuji, jen se pokusím splnit ta, která mi zbývají z loňska (samozřejmě si recenze z roku 2016 posunu na rok 2017)

Neknižní "nej" roku:

Tři nejlepší písničky:
Tyhle tři písničky jsem letos objevila a nedokážu se jich naposlouchat...





Dva nejlepší filmy:
Oba dva jsem si zamilovala stejně a u obou jsem brečela.


Nejlepší seriál:
Tohle je asi jasné, ale nemohla jsem si to odpustit.

Jaké písničky, filmy a seriály jste si letos oblíbili vy?
Marky

Komentáře

  1. Moc pěkné shrnutí :) Stihla jsi toho za rok vážně hodně a líbí se mi tvá předsevzetí. Taky bych se ráda pokusila dočíst pár sérií, dobarvit si omalovánky a i přečíst všechny nepřečtené knihy by to chtělo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád ještě váhám, jestli se do Hry o trůny pustím, myslím do seriálu. Láká mě, ale zároveň vím, že je to zase další časově náročná aktivita. Ale miluju tu znělku. :D Momentálně jako audioknihu poslouchám druhý díl a baví mě to. :)

    Držím palce, aby to, co se nepovedlo, vyšlo v tomhle roce. Taky bych ráda četla víc v němčině. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, seriál je náročný, ale ne zas tak strhující, že by člověk musel shlédnout všechny díly za sebou - tedy aspoň pro mě ne... Znělka je super, kamarádka se ji kvůli mně teď učí na cello :D Druhý díl jsem taky posílala jako audioknihu!
      Děkuji a držím palce i tobě!

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.