Mlžný ostrov zbarvený do ruda


Římský císař Claudius chce dobytím Británie dokázat, že má mnohem větší moc, než se zdá. proto vyšel skupinku svých nejlepších bojovníků, aby skolila nic netušící keltské obyvatele a připravila pěšinku pro římskou armádu. Jenže Británie se nevzdá tak snadno, jak Claudius očekává... nebo ano?



O tomhle komiksu jsem se dozvěděla na HumbookStagi na Světě knihy, kde oba autoři předvedli při rozhovoru důvtip největšího kalibru. Kromě toho mě Keltové docela zajímají, takže jsem si komiks na toto téma nechtěla nechat ujít.



Možná jsem měla příliš vysoká očekávání, ale příběh mě vůbec nenadchl. Kniha má 72 stran a příběh se sotva stihne rozjet, než skončí. Děj na mě spíše působil jako začátek série, než jako samostatná zápletka. Pokud by se ale autoři někdy rozhodli sepsat pokračování, moc ráda si ho přečtu a věřím, že tím by se můj názor na takhle uspěchaný konec značně změnil.



Z grafického hlediska jsem ovšem s komiksem nadmíru spokojená. Na HumbookStagi se autoři zmiňovali o volbě barev, které v té době byly dostupné. Když se nad tím při čtení pozastavíte, jistě vám dojde, že právě to je důvod celkové harmonie komiksu. Barvy se drží v rámci jedné palety v průběhu celého děje, což prostředí dodává na autentičnosti a působí tak jednotným dojmem.



Celkově vzato by se Mlžný ostrov zbarvený do ruda dal pojmout mnohem hůř, ale také mnohem lépe. Nečekejte žádný bestsellerový trhák, spíše odpočinkové čtení na jedno odpoledne - pak vás tenhle titul nemůže zklamat.

Celkové hodnocení: 3/5

Knihu můžete zakoupit zde, za její poskytnutí děkuji Albatrosmedia.



Název v originále: Mlžný ostrov zbarvený do ruda
Autoři: Martin Šinkovský, T762
Nakladatelství: CooBoo
Žánr: komiks
Série: -
Čteno: 10. srpna 2018


Čtete komiksy nebo se držíte psané literatury?
Marky
P.S. Proklikem na obrázky si je můžete zvětšit!

Komentáře