Pomozte mi napsat novou storku | Hlasování


Ve spolupráci s Humbookem letos vznikla nová aplikace s názvem Storki. Jedná se o platformu ke čtení a psaní chat fiction, tedy krátkých příběhů ve formě chatových zpráv. A vy mi dnes mžete pomoct jednu takovou storku napsat - jak bude vypadat, je jen na vás! Anketu najdete po rozkliknutí celého článku...



Aplikace Storki je volně ke stažení na Android i IOs. Pokud byste rádi psali svoje vlastní storki, ale moc nevíte, jak na to, můžete se na Humbookfestu přijít podívat na workshop Báry Votavové - ta totiž chat fiction učila i nás ambasadory, takže už to má netrénované. Všechny další důležité informace o aplikaci najdete na tomto odkazu. Moc se těším, jak tahle storka dopadne a vy si ji určitě budete brzy moci přečíst na mém profilu přímo v aplikaci!

Pro které možnosti jste hlasovali?
Plánujete storki číst, nebo dokonce i psát?
Marky

Komentáře

  1. Zajímavé výběry,
    Storkiapka je skvělá, já tam zatím ty příběhy čtu a jsou super. Skvěle vymyšlená aplikace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, i mě storki zatím moc baví :) Jsem zvědavá, co nám vyjde tady...

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.