20 věcí, za které děkuji Humbookfestu


Už od šestého října mám rozepsaný report o Humbookfestu... Proč? Nedokážu to vyjádřit slovy. Všechny ty nádherné vzpomínky, které na letošní festival mám. Záleží mi na tom, nechci je odfláknout, ráda bych jim vzdala hold. A možná právě proto jsem se nakonec rozhodla nechat si je pro sebe.

Humbookfest se pro mě zkrátka a dobře stal něčím nepopsatelným.
A tak si tady hraju na Rupi Kaur, odsazuju každou větu
do nového řádku,
abych vytvořila hloubku,
kterou pro mě tenhle den měl.

Děkuji.

  1. Děkuji za to, že mě Humbookfest donutil vyrobit si po dlouhé době nový kostým.
  2. Děkuji za skvělou příležitost stát se ambasadorkou.
  3. Děkuji za možnost setkat se s autory z Česka i zahraničí.
  4. Děkuji za stánek Loydu, protože čaje není nikdy dost.
  5. Děkuji za to, že jsem ušetřila peníze, protože fronta u stánku s knihami a funko byla moc dlouhá.
  6. Děkuji za to, že u nás vůbec festival pro mladé čtenáře máme.
  7. Děkuji za velké a příjemné prostory a dostatek kyslíku.
  8. Děkuji Kačce za to, že se mnou strávila celý den, a že mi učesala vlasy.
  9. Děkuji za tak nabitý program, že jsem si musela vybírat besedy.
  10. Děkuji za celý koncept cosplaye, který festival vyzdvihl na úplně novou úroveň.
  11. Děkuji za dokonalý ambasadorský balíček se dvěma reading copies - Krutým princem a Prokletým trůnem.
  12. Děkuji za instagraf, ze kterého jsem si odnesla snad milion fotek.
  13. Děkuji všem (pra)rodičům za to, že doprovázeli malé čtenáře, dělá mi to neuvěřitelnou radost!
  14. Děkuji za skvělý catering, protože ty čtyři kávy jsem vážně potřebovala.
  15. Děkuji za workshopy a dílny a spoustu záložek od Sharys.
  16. Děkuji všem (ne)ambasadorkám a (ne)blogerkám, se kterými jsem mohla den strávit, protože jsem si ho díky vám užila na maximum.
  17. Děkuji za možnost udělat rozhovor se Sebastienem de Castellem a s Dominikou Gawliczkovou  - brzy si je budete moci přečíst na blogu.
  18. Děkuji za to, že se můžu příští rok těšit na další skvělý Humbookfest.
  19. Děkuji za vás všechny, kteří jste mě přišli poprosit o fotku nebo si jen tak popovídat. Bez vás bych nebyla nikde.
  20. Děkuji za všechno.

Reportů už jste určitě četli spoustu, tak vás ušetřím popisováním všech besed. Humbook se oproti minulým ročníkům neuvěřitelně zlepšil. Ale to, co ho pro mě vyzdvihlo nejvíc, nebyly prostory, ani autoři, ale vy. Vůbec jsem nečekala takové nadšení ze strany blogerů a mých sledujících. Jsem vážně vděčná za každého z vás. Vy jste totiž důvodem, proč tohle všechno dělám. A jsem neskutečně vděčná, že jsem tolik z vás mohla na Humbookfestu potkat. Tak snad se uvidíme nejpozději zase za rok!

Za co byste Humbookfestu letos chtěli poděkovat vy?
Marky

Komentáře

  1. Na Humbooku jsem byla poprvé a musím říct, že to byla paráda. Jsem ráda, že jsem mohla strávit krásný den mezi nadšenými knihomoly a spisovateli. Byl to asi nejlepší říjnový den :D těším se na další rok.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj 1. Humbook a byla jsem z něj též dost spokojená. Ale vybrat jen určité besedy bylo velmi těžké. Nejradši bych se rozkrájela a byla na všech. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím - potřebujeme Hermionin obraceč času!

      Vymazat
  3. Tenhle Humbook byl vážně skvělý. :) Oproti loňsku se neskutečně moc zvedl a zlepšil všechno o sto procent. :) Sice mě mrzí, že jsme se nepotkaly, ale tak třeba za rok. :) Za sebe můžu říct, že mi nevadily ani ty fronty, minimálně se při nich dalo dýchat. :) A to, že jsem při čekání na podpis od Petry Stehlíkové div nevystála důlek? Nějak mě to netrápí. Jsem za to vděčná, protože jsem hrozně ráda poznala tuhle super autorku, která napsala skvělou sérii. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu! Tu frontu jsem si taky vystála, ale stálo to za to :) A taky doufám, že příští rok se potkáme!

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.