Recenze v deseti slovech #11

Už pojedenácté jsem nastřádala dost knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. Dnes tu najdete můj názor na knihy některých autorek z Humbooku, scénář, trochu poezie a hned několik oddechovek...

Víš, že tě miluju?
(Estelle Maskame; hodnocení: 1,5/5)
Postavy neměly hloubku, protagonistka byla nána, nakonec se to vybralo.

Byla jsem tu
(Gayle Forman; hodnocení: 4/5)
Skvěle napsaná jednohubka se zajímavými postavami, ale moc ponurým prostředím.

Fantastická zvířata a kde je najít - původní scénář
(J. K. Rowling; hodnocení: 4/5)
Nevidět film, nic mi to nedá, ale takhle? Milá připomínka.

Mirage
(Somaiya Daud; hodnocení: 4/5)
Kombinace fantasy, sci-fi a romance? Tohle si vážně potřebujete přečíst!

Dračí město
(Petra Machová; hodnocení: 2/5)
#sorryjako, ale tohle nebylo nic pro mě. Twillight vibes nemusím.


To Be Honest
(Maggie Ann Martin; hodnocení: 4/5)
Skvělá kombinace lovestory a vážných témat - a protagonistka má charakter.

Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled
(Jennifer E. Smith; hodnocení: 4/5)
Přesně takový příběh, jaký jsem čekala. Nic víc, nic míň.

Krutý princ
(Holly Black; hodnocení: 3/5)
Ultimání zmijozelská četba: víly, intriky, protagonistka, která touží po moci.

The Dark Between Stars
(Atticus Poetry; hodnocení: 5/5)
Chápu, proč se lidem nelíbí, ale já to miluju, oukej?

And the Ocean Was Our Sky
(Patrick Ness; hodnocení: 3/5)
Skvěle napsaný, děsivě ilustrovaný podivný děj. Prostě mi to nesedlo.

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, podrobnější recenze najdete na mém Goodreads profilu.
Marky

Komentáře

  1. Z těchto knih sem četla jen dvě. S Víš, že tě miluju? musím s tebou souhlasit, vůbec mě to nebavilo. A to mi tu leží ještě druhý díl, kterému se zatím vyhýbám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně leží doma celá trilogie :D A která kniha je ta druhá, co jsi přečetla?

      Vymazat
    2. Jako druhou jsem měla Byla jsem tu a teda moc mě nezaujala. Možná je to autorčiným stylem, protože mě její knihy nenadchly.

      Vymazat
    3. Mně se zatím líbily všechny autorčiny knihy, ale je fakt, že když ti nesedne jedna, ostatní se pak dají hodně podobné...

      Vymazat
  2. U knih, které jsem četla, souhlasím. Třeba na Dračí město se teprve chystám a jsem docela zvědavá, jak se mi bude líbit.

    Já se nemůžu rozhodnout, jestli se mi tenhle typ článku líbí - samotnou by mě hrozně lákalo to zkusit, ale deset slov? To je málo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti bude Dračí město líbit víc než mně!A deset slov u některých knih bohatě stačí ;) Tam, kde je to málo, samozřejmě píšu recenze!

      Vymazat
  3. Četla jsem Byla jsem tu a to si pamatuju, jak moc se mi líbilo a Statistickou pravděpodobnost a to bylo takový rozkošný. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se rozhodně chystám na Mirage, vypadá to krásně :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.