Co nás dělá lidmi? | My proti vám

Název v originále: Vi mot er
Autor: Fredrik Backman
Nakladatelství: Host
Žánr: světová literatura, společenský román
Série: Medvědín #2
Počet stran: 440
Čteno: 25. ledna - 9. února 2018, v češtině

Na první pohled se osudy všech obyvatel malého městečka Medvědín točí kolem hokeje, sport je však pouze viditelnou částí ledovce událostí a vztahů. Backman s neuvěřitelnou přesností a smyslem pro detail popisuje pokračování osudů medvědínských občanů. Spolu s nimi se vracíme k jejich problémům a radostem, odkrýváme minulost a ovlivňujeme budoucnost. Ta se ovšem nezdá být růžová pro město, jeho obyvatele, ani hokejový klub…

Recenzi jsem napsala pro magazín Vaše Literatura, kde si ji také můžete přečíst.

Fredrik Backman se řadí mezi mé nejoblíbenější spisovatele - četla jsem od něj úplně všechny knihy a do všech jsem se zamilovala. Máte taky svého srdcového autora? 
Marky

Komentáře

  1. Recenzi jsem si přečetla!
    Knihy znám ale nedávala jsem jim takovou pozornost! Hezky jsi mi na jeho knihy nalákala tak uvidím zda si na ně najdu čas.

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a doufám, že si na autora najdeš čas :)

      Vymazat
  2. Já od tohoto autora ještě nic nečetla, ale hrozně bych chtěla!

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.