Recenze v deseti slovech #16


Dnes pro vás mám šestnáctou várku knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Princip je jednoduchý - jedna kniha = maximálně deset slov. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. Tak už se pojďme podívat na ty knihy!


Fullmetal Alchemyst  Vol.1
(Hiromu Arakawa; hodnocení: 3/5)
Na mangu dobré, ale peníze bych do toho asi neinvestovala.

Pět kroků od sebe
(Rachel Lippincott; audiokniha; hodnocení: 4/5)
Úplně jiné poselství než Hvězdy. Dojemný příběh, čtivá jednohubka. Doporučuju!

Romantica Clock Vol.1
(Yoko Makihodnocení: 1/5)
Dětská slátanina, postavy bez charakterů, vývoj žádný. Tohle fakt nečtěte.

Sága Vol.2
(Brian K. Vaughan; hodnocení: 4,5/5)
O zlomek lepší než jednička. Kromě vulgarismů tuhle sérii miluju.

Hamlet
(William Shakespearehodnocení: 3/5)
Nebylo to špatné, ale od Shakespeara mám radši třeba Othella.


Honest Guide Praha
(Janek Rubeš, Honza Mikulka, Eliška Podzimková; hodnocení: 4/5)
Přesně tak krásné a zábavné, jak jsem čekala. Doporučuji YouTube.

Selekce
(Kiera Cass; audiokniha; hodnocení: 4/5)
Bavilo mě to i jako audiokniha, spoustu detailů jsem zapomněla.

Hobit
(J. R. R. Tolkien; audiokniha; hodnocení: 4/5)
Užila jsem si i audioknihu, Hobit mě bude bavit vždycky.

Na vlnách TSF
(Jaroslav Seifert; hodnocení: 3/5)
Nechápu, proč jenom tahle autorova sbírka patří do maturitního seznamu.

Lakomec
(Moliére; audiokniha; hodnocení: 4/5)
Poklad v rámci povinné četby, skvělý i v audioknižní verzi

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na mém Goodreads profilu.
Marky

Komentáře

  1. Väčšinu kníh z toho nepoznám, ale napr. na 5 krokov od seba som hlavne zvedavá na film - a možno nakoniec siahnem aj po knihe, ak je taká skvelá ako tvrdíš :)
    a od Shakespeara som nič okrem Hamleta nečítala, ale bola som s tým veľmi spokojná - rozhodne jedno z tých lepších povinných čítaní, ktoré som mala na strednej škole.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na film chystám :) Jinak Shakespeare mě rozhodně v rámci povinné četby bavil.

      Vymazat
  2. Jééé, toto je skvelý formát. :) Tiež by som sa rada začala počúvať audioknihy.

    OdpovědětVymazat
  3. Selekci a Lakomce mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Na vlnách TSF jsem taky teď nedávno četla. Vůbec poezii jsem hodně doháněla. Poetismus mám ráda, byť mu ne vždy rozumím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, prostě mám pocit, že jsem od autora četla lepší věci i v rámci poetismu, ale možná jsem je jen četla tolikrát, že už jim rozumím..

      Vymazat
  5. Z tohto poznám iba Selekciu, ktorú mám doma celú sériu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musíš napravit, je tam pár skvělých kousků :)

      Vymazat
  6. Lakomec a Hamlet jsou moji naprostí oblíbenci. :) A co tak koukám, tak do Tolkiena bych se už vážně mohla pustit. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Selekce je, byla i bude srdcovka! Dala bych si re-reading :-) Pěkné shrnutí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej, není nač čekat ;) Teda vlastně ano, na audioknihu!

      Vymazat
  8. Pět kroků od sebe, mám doma a na tu se nehorázně těším! Jinak Lakomce miluju! I Hamleta. ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
  9. Hluboce smekám předtím, že tě baví číst popisy. Já Hobita nesnáším. Jediná kniha, kterou jsem fakt protrpěla od začátku do konce. Uf.
    A Selekci jsem teda taky nepobrala, co je na ní tak úžasného.
    Jinak se mi tyhle recenze po deseti slovech neskutečně líbí! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všechny popisy mě baví, ale jsou autoři, kteří je prostě umí :) Já Selekci beru jako oddechovku, která mě bavila dřív a ráda se k ní (s nadhledem) vracím. A díky za pochvalu!

      Vymazat
  10. Zas skvělé recenze v deseti slovech! Kéž bych ty krátké názory taky uměla psát, ušetřila bych si spoustu času na čtení a jiné aktivity. :)) A jinak se chci rozhodně pustit do Pěti kroků od sebe, jen se bojím toho konce...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.