Jakou sílu má ticho? | Mlčeti zlatá rybka

Název v originále: Silence Is Goldfish
Autoři: Annabel Pitcher
Nakladatelství: #booklab
Žánr: YA, contemporary
Série: -
Počet stran: 384
Čteno: v září 2019, v češtině

Tess je na první pohled docela normální holka. Jenže pak to zjistí. Její táta ve skutečnosti není její táta. Tess má chuť vykřičet všechny svoje pocity do světa a chtěla by všem kolem sebe říct úplně všechno… Jenže je toho na ni příliš, a tak se radši rozhodne nemluvit vůbec. Se svým okolím zkrátka nekomunikuje a přivádí ji to do nových situací. Bude ještě Tess vůbec někdy schopna promluvit?


Recenzi jsem napsala pro magazín Vaše Literatura, kde si ji také můžete přečíst.

Který autor je pro vás zárukou kvality? 
Marky

Komentáře

  1. Tak přestože je to spíše YA kniha, zaujala mě velice. Tvoje recenze je krásně a především s citem napsaná. Velmi povedené

    OdpovědětVymazat
  2. Autorku jsem jednou dobu vnímala pořád, ale ještě jsem se nedostala ani k jedné z jejích knih. Tahle mě láká asi nejvíc, tak snad na ni někdy dojde :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.