Recenze v deseti slovech #18


Dnes pro vás mám osmnáctou várku knížek, ke kterým (ne)mám co říct, takže jsem tu s další várkou Recenzí v deseti slovech. Deset slov se může zdát málo, ale u některých knih mi to na vyjádření vlastního názoru bohatě stačí. Pokud byste se chtěli do projektu zapojit také, budu ráda, když mě uvedete jako autorku. 


Batman - Náměsíčnice
(Marie Lu; hodnocení: 4/5)
Přečteno za jeden den, prostě bavilo bez ohledu na děj.

Pan Theodor Mundstock
(Ladislav Fukshodnocení: 3/5)
Akce i lepší styl psaní je až na konci, chjo.

Obraz Doriana Graye
(Oscar Wilde; hodnocení: 3,5/5)
Moje maturitní kniha! A zrovna jedna, která mě bohužel nenadchla.

Neohrožené ženy
(Marta Breenhodnocení: 5/5)
Skvělé! Dobrý primární zdroj pro odborné práce. A základ vzdělání.

Feminismus je pro každého
(Chimamanda Ngozi Adichie; hodnocení: 4,5/5)
Feminismus JE pro každého. Knížka vás nešokuje, ale mluví pravdu.


Blues pro bláznivou holku
(Václav Hrabě; hodnocení: 4,5/5)
I po letech stále jedna z mých nejoblíbenějších básnických sbírek.

Pýcha a předsudek
(Jane Austen; audiokniha; hodnocení: 4/5)
Objektivně snižuju z pěti na čtyři, ale pořád to miluju.

Mycelium: Pád do temnot
(Vilma Kadlečková; audiokniha; hodnocení: 4/5)
Skvělý další díl (skoro) dokonalé série, mám ještě spoustu otázek!

Grumpycorn
(Sarah McIntyrehodnocení: 3/5)
Příběh nic moc, ale bylo to roztomilý. Vracet se nebudu.

The Penguin Book Of Brexit Cartoons
(Penguinhodnocení: 4/5)
Velmi situační, velmi pravdivé, velmi britské. Některé vtipnější než jiné.


Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na mém Goodreads profilu.
Marky

Komentáře

  1. Ke čtení knihy Pýcha a předsudek se jen tak nedostanu, ale film je moje srdcovka. Prostředí, hudba i herecké výkony :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vaclav Hrabě žil intenzivně a moc krátce.. Je fajn že po něm zbylo spoustu básní....

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný názor na Blues a Pýchu a předsudek. Škoda, že tě Obraz Doriana Graye nenadchl, mně se to docela líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem honečetla ve vhodnou dobu, ale to se nedá nic dělat...

      Vymazat
  4. Tyto tvé recenze v deseti slovech zbožňuji! :) V budoucnu se určitě chystám na Obraz Doriana Graye, jen doufám, že mě příběh upoutá více než tebe. Mrzí mě, že tě příběh zas tak nezaujal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to mám radost! Taky doufám, že se ti kniha bude líbit víc...

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.