Tipy na skvělé sci-fi knihy


Myslela jsem si, že se v žánru science fiction moc nevyznám, ale jak tak kolem něj chodím v knihkupectví, nastřádala jsem nakonec docela dost tipů na skvělé příběhy. Dnešní epizodu podcastu Knihovory jsem proto rozdělila na několik kategorií: na své si tu přijdou milovníci klasiky, čtenáři z řad Young Adult i dospělí. A na závěr jsem připojila pár tipů na knihu pro ty z vás, kteří by s tímto žánrem chtěli začít, nebo by rádi zkusili nějakou knížku v angličtině. Snad si mezi nimi najdete svého nového oblíbence!

Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 

Budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu k podcastu, jako vždycky, stejně jako za návrhy na další (ne)knižní témata, o kterých by vás bavilo si něco poslechnout příště.
Kterou sci-fi knihu byste mi doporučili vy?
Marky

Komentáře