Knižní poradna #2

Na instagramu občas přidávám okénko "Marky, doporuč mi knihu...", kam mi můžete napsat své požadavky na knížku, podle kterých se vám pak snažím najít titul přímo na míru. Dnes jsem se opět rozhodla svá doporučení na základě těchto požadavků sdílet v nejnovější epizodě podcastu Knihovory. A na mém instagramu (@endlessbibliophile) v souvislosti s tímhle dílem podcastu běží dokonce soutěž o tři knížky!
Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Díky, že jste si dnešní článek přečetli, a snad se vám podcast líbil!
Marky

Komentáře

  1. My jsme dřív s několika blogery na facebooku měli Knižní poradnu, kde šlo v podstatě o totéž. Ale nějak nám to nevydrželo, asi jsme neměli čas nebo co já vím. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teším sa ,určite si niečo z toho prečítam:).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.