Recenze v deseti slovech #21

I když psaní recenzí sem na blog už příliš času nevěnuju, tuhle sérii neopustím nikdy, to si pište. Recenze v deseti slovech jsou moje srdcovka a věřím, že dokážou předat můj názor na knihy leckdy lépe, než instagramové příspěvky. Přesvědčte se koneckonců sami!


Cela
(Ben Oliver; hodnocení: 4/5)
Surový příběh, myšlenky o lidskosti, nedokonalý hrdina. Dystopiím ještě neodzvonilo.

Enchantée: Okouzlená
(Gita Trelease; hodnocení: 3,5/5)
Tahle knížka křičí: "Francie"! A je tu fajn romantická linka.

Deset let se ségrou
(Lucie a Nicole Ehrenbergerovy; hodnocení: 4/5)
Pro fanoušky ACOS žádný objev Ameriky, ale jinak příjemné čtení.

Mé sladké šestnácté století
(Rachel Harris; hodnocení: 3/5)
Nebýt knižní štafety, tuhle výstavu naivity nikdy nedočtu. Díky, holky!

Červená, bílá a královsky modrá
(Casey McQuiston; hodnocení: 3/5)
Nevím, z čeho všichni šílí. Místy čtivé, ale toť vše.


Queens of Geek
(Jen Wilde; hodnocení: 4/5)
Óda na fandomy a propracované postavy. Doporučuju angličtinu pro začátečníky!

Dědictví krve
(Amélie Wen Zhao; hodnocení: 4/5)
Na tomhle mě bavila jen romantická linka. Zbytek byl nedotažený.

Uteč!
(Dagmar Česká; hodnocení: 4/5)
Příjemné překvapení! Atmosféra jak u Sadie a výborná atmosféra roadtripu.

Rodinné povídky
(kolektiv autorů; hodnocení: 3/5)
Tahle povídková edice mě baví, i když nejsou vyloženě zapamatovatelné.

Sladká pomsta
(Jonas Jonasson; hodnocení: 3/5)
Jonasson vykrádá sám sebe, ale nápad firmy na pomstu super!

Co si o těchto knížkách myslíte vy?
Kdyby vás některá zajímala více, moje podrobné recenze najdete na mém Goodreads profilu.
Marky

Komentáře

  1. Knihu Uteč už mam dlouho ve čtečce ,chystam se naní, tak dik i za tu recenzi v 10 slovech

    OdpovědětVymazat
  2. Deset let se ségrou je už nějaký ten pátek na mém seznamu a Stoletého staříka mám zatím jen rozečteného. Ale zatím to vypadá, že se podívám i na pokračování.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.