Netflix & books aneb průvodce adaptacemi

Ano, uhodli jste. Ze seriálové adaptace Shadow & Bone jsem byla tak nadšená, že jsem musela zahodit svůj podcastový plán a natočit speciální epizodu Knihovorů o filmových a seriálových adaptacích mých oblíbených knih. Jejich kompletní seznam najdete v celém příspěvku, tak třeba objevíte nějaké nové oblíbence...

Zmiňované filmy a seriály:

  • Shadow & Bone/Světlo a stíny
  • To All the Boys I've Loved Before/Všem klukům, které jsem milovala
  • Moxie/Ranařky
  • Dash & Lily
  • Enola Holmes
  • Tiny Pretty Things
  • 13 Reasons Why/Třináctkrát proto
  • Drahokamy
  • Divergent/Divergence
  • Hobit
  • Let It Snow/Sněží, sněží
  • Paper Towns/Papírová města
  • The Fault in our Stars/Hvězdy nám nepřály
  • Little Women/Malé ženy
  • Hunger Games
  • Sherlock


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Supprrr! Přesně podobné shrnutí toho, co má z Netflixu knížku jsem potřebovala. Teď mají na Dobrovském slevy na knížky a hodně toho z těch knížek tam je, tak asi na chvíli odložím přípravy na svatbu a pár kousků si pořídím. :) Navíc jsem někde viděla i slevový kupon do dalších knihkupectví, kde ty knížky prodávají, takže se určitě obejdu. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.