Co jsem přečetla v květnu?


Ačkoli mi začaly zkoušky, stihla jsem v květnu přečíst celkem 9 knížek a poslechnout si 7 audioknih. Takže se nemusíte bát, že by dnešní díl podcastu Knihovory byl snad příliš krátký. Naopak jsem objevila spoustu skvělých titulů, které bych vám dneska chtěla doporučit a doufám, že si z nich některou na přečtení vyberete i vy! Kompletní seznam najdete v celém článku.


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  • Witherward - Hannah Mathewson 
  • Jak se král země víl naučil nenávidět příběhy - Holly Black
  • audio Problém tří těles - Liou Cch'-sin 
  • audio Dopisy Milady Horákové z pankrácké cely smrti - Milada Horáková
  • Otrávená - Jennifer Donnelly
  • audio Faja - Petra Stehlíková
  • Home Body - Rupi Kaur
  • audio Tobiáš Lolness - Timothée de Fombelle 
  • Víno & čáry - Luanne G. Smith
  • Pravidla pro holky - Candace Bushnell, Katie Cotugno
  • audio Jedna želva za druhou - John Green 
  • Polibky a croissanty - Anne-Sophie Jouhanneau 
  • audio Rubinrot - Kerstin Gier 
  • Listopád - Alena Mornštajnová
  • Amelia Unabridged - Ashley Schumacher 
  • audio Saphirblau - Kerstin Gier 
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Z tvého seznamu jsem rovněž poslouchala Dopisy Milady Horákové (neskutečně silné) a Listopád (ehm, bylo to oukej? :D). Jsem taky dost navnaděna na Amelia Unabridged :) Jinak ty fotky jsou skvělé - respektive ta jedna, ale na IG jich bylo víc. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.