Co jsem přečetla v září?

V září jsem přečetla docela hodně opěvovaných knih, které mě zklamaly, a taky skrytých pokladů, které mě naopak nadchly. Jak se mi líbil román Malý život, non-fiction kniha Jak na sítě nebo komiksová verze Orwellova 1984? To si můžete poslechnout v nejnovější epizodě podcastu Knihovory.


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  • Nowhere But Here - Katie McGarry
  • RC Celou tu dobu - Mikki Dughtry, Rachel Lippincott
  • RC Laura Deanová mě už zase nechala - Mariko Tamaki
  • RC RR audio Síla - Siri Pettersen
  • Malý život - Hanya Yanagihara
  • Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
  • RR RC audio Nimbus - Neal Shusterman
  • RC RR 1984 - George Orwell
  • RC Buď, anebo - Kara McDowell
  • audio Doppler - Erlend Loe
  • RR Jiskra v popelu - Sabaa Tahir
  • RC audio Nasterea - Petra Stehlíková
  • RC Dívka, had, trn - Melissa Bashardoust
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře