Moje vídeňská knihovnička

Jaké knihy jsem si s sebou vzala na Erasmus a tvoří teď mou malou skromnou knihovničku? A jak to vlastně vůbec s papírovými knihami a čtením teď mám? Na tyhle otázky odpovídám v nejnovější epizodě podcastu Knihovory - a taky tam představuju spoustu knih, které bych is už konečně měla přečíst!


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  • Le Petit Prince
  • Ku klux klan: Tady bydlí láska
  • Tintenherz (Inkoustové srdce)
  • Převorství u pomerančovníku
  • Dear Evan Hansen
  • Run, rebel
  • Everything I Know About Love
  • Perfect on Paper
  • Dívka, had, trn
  • Hodný holky umírají první
  • Dámský gambit
  • The House in the Cerulean Sea
  • Na hraně
  • 151 dní po evropských stezkách
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Když mas rada toho Malýho prince , tak tato interaktivni vystava by těmohla zajímat - https://ct24.ceskatelevize.cz/3398652-maly-princ-pricestoval-do-opavy-nova-interaktivni-vystava-laka-na-slavny-pribeh-v

    Jinak příjemný povídaní Marky..

    OdpovědětVymazat
  2. Řekl bych, že toho máte tak akorát. :) Já osobně si na Erasmus bral pár knížek o investicích do zlata a dalších komodit, ale to bylo proto, že v té době na ekonomce frčel trend toho, že každý musel mít nějaké příjmové portfolio, jinak nebyl dostatečně kůl. :D A vedle toho jsem měl teda narvaný Kindle. :) Takže asi tak. :) Jinak co říkáte na ten knižní Dámský gambit? Mně osobně přišel seriál o dost lepší a výpravnější. ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.