Co jsem přečetla v říjnu?

Říjen bych s klidem označila za měsíc rereadingů. Přečetla jsem znovu jednoho Backmana, Harryho Pottera, a taky druhý díl Jiskry v popelu. Dobrá zpráva je, že to znamená spoustu nadšení a pozitivního hodnocení - překvapivě ale také u většiny knih, které jsem v tomto měsíci objevila poprvé: Přesvědčte se sami v nejnovější epizodě podcastu Knihovory.


Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  • RC Prázdné sliby - Lexi Ryan
  • RR audio Harry Potter et le prisonnier d'Azkaban - J. K. Rowling
  • RR Plamen v temnotě - Sabaa Tahir
  • RC Letos v zimě - Alice Oseman
  • RR audio Úzkosti a jejich lidé - Fredrik Backman
  • RC Dcera zimy - Vladimíra Šebová
  • RC audio Kronovy děti - Pavel Bareš
  • Earth Unplugged - Jennifer Daniel
  • RC Smrt před branami - Sabaa Tahir
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Musím pochválit super zpracovaný podcast! Příjemně se mi poslouchá a teď už sjíždím i starší díly. :) Co se týká knih, nejvíce mě zaujala Dcera zimy. Slýchám o ní z různých zdrojů, tak uvažuju nad přečtením.

    IG
    @lu_wild

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.