Sázka na jistotu | Kronovy děti


Kronovy děti u mě nezačínaly lehko, a to hned z několika důvodů: zaprvé, je to pěkná bichle, takže jsem věděla, že si na její čtení musím vyhradit čas. Zadruhé, první díl téhle série byl opravdu dechberoucí a překonat ho v mých očích znělo jako nadlidský úkol. A především už jsem autora Pavla Bareše v době psaní znala a řekněme... že sám sobě dělá dost dobrý marketing. Takže jsem se do druhého dílu Projektu Kronos pouštěla s vyššími očekáváními než nejvyšší bod Attiona City.

O co tu jde?
A možná právě u města, kde se děj téhle série odehrává, bychom mohli začít. Attiona totiž není jenom svět, ale taky postava - a ve druhé knize ještě víc než v té první. A právě svět a postavy mě na Kronovi baví nejvíc. Tenhle příběh totiž nestaví ani tak na bojích a akčních scénách během záchrany města, které se rozpadá na prach, ale především na jeho obyvatelích. A na těch vám začne záležet hned od první stránky.

Co by vám mohlo vadit?
Přesně proto vlastně nezáleží na tom, že mají Kronovy děti slabší a pomalejší místa, že autor občas odbíhá k nepodstatným detailům nebo postavám, co se už nikdy neobjeví. Protože vám každá jedna věta bude stejně připadat důležitá. A pokud ne, tipuju, že ve třetí a poslední knize téhle série se jako důležitá ukáže.

Proč jsem tak nadšená?
Pochopitelně musím pochválit i audioknižní zpracování. Tentokrát jsem si na rozdíl od prvního dílu počkala, až bude venku celý audioseriál, a pustila si audioknihu kompletní. A opět smekám! Audiotéka v kombinaci s Hostem je pro mě zkrátka co se zpracování týče sázka na jistotu - výborná režie, střih, interpreti... Všechno to vždycky dokonale ladí k atmosféře dané knihy. A u Kronových dětí to platí dvojnásob. Doporučuju, doporučuju, ddoporučuju!


Název v originále: Kronovy děti
Autor: Pavel Bareš
Vydavatel: Audiotéka, Host
Žánr: sci-fi
Série: Projekt Kronos #2
Délka: 23 hodin 11 minut
Posloucháno: v říjnu 2021, v češtině
Hodnocení: 4,5/5*

Děkuji Audiotéce za poskytnutí audioknihy k recenzi, vy si ji můžete pořídit zde.

Na závěr které série nedočkavě čekáte vy??
Marky

Komentáře