Co jsem přečetla v prosinci? (2. část)


V prosinci jsem přečetla tolik knih, že jsem musela přečteno rozdělit na dvě části - první polovinu přečtených knih najdete v minulé epizodě. Tentokrát budu v podcastu Knihovory mluvit mimo jiné o skvělé YA contemporary, románu, co by měl patřit do povinné četby, nebo třeba jedné z nejlepších anglických knih loňského roku.

Můj podcast můžete podpořit na Herohero, kde najdete každý týden jednu epizodu navíc.
Podcast si můžete poslechnout na: Spotify | Apple Podcasts | Google Podcasts | Anchor 
Zmíněné knihy:
  • RC Honzlová - Zdena Salivarová
  • RC Vánoční seznam - Beth Garrod
  • Plasticus maritimus: invazivní druh - Ana Pêgo
  • Heartstopper Vol. 4 - Alice Oseman
  • RC Instructions for Dancing - Nicola Yoon
  • RR audio Harry Potter et La Coupe de Feu - J. K. Rowling
  • Requiem - Lauren Oliver
  • Run, rebel - Manjeet Mann
  • RC audio Země nomádů - Jessica Bruder (12 hodin 9 minut)
Díky, že jste si dnešní epizodu poslechli!
Marky

Komentáře

  1. Teda, tak to děkuji za typy! Jak si tak pročítám váš blog, myslím si, že si docela rozumíme ve výběru literatury, takže na Vás dám a něco z Vašeho seznamu určitě vyzkouším a přečtu si to. Teď jsem narazila na jeden web, kde jsou nejrůznější probíhající slevy, takže počkám, až tam najdu nějaké knihkupectví a něco z Vašeho seznamu si tam pořídím! :-) Už se na to moc těším, tak tu slevu nesmím promeškat!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.