15 vynikajících vedlejších postav | #sedmdniprokleti

Dnešním tématem výzvy #sedmdniprokleti je vedlejší postava, co si krade scény pro sebe. Chtěla jsem původně sepsat top tři, pět, nebo deset - nebyla jsem ale schopná jich vybrat jen pár. Takže pro dnešek tu mám seznam patnácti vedlejších postav, které jsem si zamilovala mnohem víc než protagonisty jejich knih.

U názvu knihy nebo série najdete odkaz na recenzi, pokud jsem ji napsala.
  1. Grey (Temné a osamělé prokletí) - hlídač a voják, který má mnohdy víc morálky než jeho pán
  2. Iko (Měsíční kroniky) - oddaná androidka se skvělým smyslem pro humor
  3. pan Laskavý (Nikdynoc) - chytrý a vtipný kocour, který se schovává ve stínu Mii a živí se jejím strachem...
  4. Despina (Pomsta & rozbřesk) - špionka, která se nebojí přiznat špionství
  5. Finnick Oddair (Hunger Games) - K tomu nemám co dodat.
  6. Ilsa Flynn (Divoká píseň) - kvůli ní jsem probrečela celý večer
  7. Reichis (Divotvůrce) - nejlepší kočkoveverčák na světě!
  8. Lenka Láskorádová (Harry Potter) - protože ukazuje, že být trochu blázen není nic špatného
  9. Secrecy (Stříbrná kniha snů) - sarkastická autorka blogu Třesky Plesky plného drbů
  10. SPIRO (Illuminae) - pološílená umělá inteligence, umí tvořit skvělé grafické obrázky
  11. Minho (Labyrint) - Musím svou lásku k němu vůbec vysvětlovat?
  12. Kitty (Všem klukům, které jsem milovala) - mladší sestra, která ví nejvíc ze všech v celém domě
  13. Isaac (Hvězdy nám nepřály) - dokáže si ze sebe dělat legraci 24 hodin denně
  14. Gandalf (Hobit) - V Hobitovi jsem si ho opravdu oblíbila, pak už je to diskutabilní.
  15. Haymitch Abernathy (Hunger Games) - jeho kouzlo osobnosti je zkrátka neuvěřitelné



Článek je součástí projektu #sedmdniprokleti, který jsme s Kristie vymyslely. Jedná se o speciální knižně-kreativní výzvu jako oslavu vydání Temného a osamělého prokletí. Více informací najdete v úvodním článku na blogu a příspěvku na Instagramu. Budu ráda, když se taky zapojíte, a třeba se vám poštěstí vyhrát!

Které vedlejší postavy jste si oblíbili vy
Marky

Komentáře

  1. Finnickem nelze nesouhlasit :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Finnick - jo!
    Luna - nikdy jsem si nebyla jistá, jestli bych chtěla být spíš jako ona nebo jako Hermiona. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom úplně stejně :D Asi jsem taková kombinace těch dvou...

      Vymazat
  3. Haymitch a Finnick! ♥
    Nebo Kitty a Iko! Jo, naprosto souhlasím. :D
    A těším se na Greye nebo pana Laskavého. A na Despinu si vůbec, ale vážně vůbec, nevzpomínám, ale už to budou dva roky, co jsem četla Pomstu a rozbřesk. :D Musím si co nejdřív dát rereading. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Despina za vzpomínku stojí, je to skvělá špionka a její humor je k nezaplacení. A na Prokletí i Nikdynoc se těš, obojí jsou pecky!

      Vymazat
  4. Z toho, co mám přečtené, tak naprosto souhlasím se Spirem, Finnickem, Haymitchem, Lenkou, Isaacem, Kitty a panem Laskavým ^. ^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako výborná parta kamarádů :D Dobrý výběr!

      Vymazat
  5. Tak to mě rozesmálo, hlavně u Kitty taková pravda ! A Lenka z Harryho :D !

    Neznám lepšího kočkoveverčáka! ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že souhlasíš :)Lepší kočkoveverčák rozhodně neexistuje!

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.