Hlasujte: Postavy, které se vám (ne)dostanou pod kůži

Existují postavy, které milujeme všichni... A pak takové, které jsem třeba na začátku nemohli vystát, ale najednou se něco otočilo a my na ně nedáme dopustit. Pro dnešek nechám hlasovat vás: vybrala jsem šest mužských postav, které jsem zaznamenala jako kontroverzní. Vy můžete hlasovat o tom, jestli se vám dostaly pod kůži a teď jste na jejich straně, nebo jestli je pořád nemusíte. 




Článek je součástí projektu #sedmdniprokleti, který jsme s Kristie vymyslely. Jedná se o speciální knižně-kreativní výzvu jako oslavu vydání Temného a osamělého prokletí. V knížce najdete minimálně jednu hlavní postavu, která se vám buď dostane pod kůži, nebo ji budete absolutně nesnášet. Více informací najdete v úvodním článku na blogu a příspěvku na Instagramu. Budu ráda, když se taky zapojíte, a třeba se vám poštěstí vyhrát!

Která postava se dostala pod kůži vám a já ji zapomněla zmínit
Marky

Komentáře

  1. Ja naozaj neznášam Erika z Karmínoveho pouta. On mi bol naozaj proti srsti. Je to adi moja najviac nenávidená postava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu knížku jsem nečetla, ale ani autorčina první kniha mě moc neuchvátila...

      Vymazat
  2. A co Maven z Rudé královny? XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, na něj jsem úplně zapomněla :D Ale je pravda, že jsem četla jen první díl...

      Vymazat
  3. A môžem sa len tak mimo tohto všetkého spýtať ako si pridala takéto hlasovanie? :) Ja osobne všetky HP môžu byť a ostatné knižné postavy nepoznám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíš, já jsem ale sakra negativní! :D
    Teda až na ty Dvory, tam jsem volila, že Tamlinovi fandím. :D ALE to je jen z důvodu, že jsem četla jen ten první díl! Já za to nemůžu, prostě na tu cihlu, co nese název Dvůr mlhy a hněvu, ještě nepřišel čas ani nálada. :D Ale neboj, hodlám v sérii pokračovat. :D
    Co se zbytku týká, tak Kulti za mě ne, Hideo už vůbec, Harry je spíše fenomén než postava, které fandím, Snapea jsem ještě neměla možnost si oblíbit (trčím stále u druhého dílu, upss) a Theo, ehm, kdo to je? :D
    Myslím, že bych se právě teď měla jít někam zahrabat, nebo si jít udělat fakt dlouhý prázdniny a přečíst všechny knihy, kde se tyto postavy objevují. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Dvory ti rozumím, on je ve dvojce Tamlin dost taková oběť autorky. Harrymu jako fenoménu fandím, ale povahově mi rozhodně sympatický není... Ale jestli jsi ještě nečetla dvojku Harryho, tak to bys měla v první řadě napravit to!

      Vymazat
  5. Dala jsem hlas jen někomu, protože jsem knihy nečetla. Ale jinak super! Jako Snape :(( U Tamlina ještě nevím, četla jsem zatím jen 1 díl :D

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, tak to bylo i myšleno ;) Osobně bych ti další díly ani nedoporučovala, za mě nebyly lepší..

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.