Cestování se sto(jedna)letým staříkem | Hlasování



O životě Alana Karlssona už vyšly hned dvě knihy, ve kterých stařík cestuje do všech koutů světa. Kdybyste se na jeho cesty mohli vydat s ním, kam byste chtěli vyrazit nejraději? Hlasovat můžete v celém článku.






Tímhle netradičním způsobem jsem vám chtěla trochu přiblížit knížku Stojednaletý stařík, který se vrátil, aby zachránil svět od Jonase Jonassona. Jedná se o pokračování  bestselleru Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel. Pokud jste tuhle sérii ještě nečetli, určitě by vás neměla minout. Já už mám za sebou všechny autorovy knihy a musím říct, že tahle duologie u mně vede na plné čáře. Jedná se o absurdní, ale inteligentní humor v rámci šíleného příběhu se zajímavými postavami. A hlavního hrdinu Alana Karlssona si jistě zamilujete hned na první stránce.

Moje recenze na autorovy knihy najdete zde:
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel
Analfabetka, která uměla počítat
Zabiják Anders a jeho přátelé (a sem tam nepřítel)
Bonusový článek o severských autorech

Doufám, že si knížky pořídíte a ideálně s nimi vyrazíte na cesty, protože tak se knížky (nejen) o cestování čtou nejlépe, nemyslíte? Závěrem bych ještě ráda poděkovala Albatrosmedia za zaslání recenzního výtisku i finální kopie knihy. Vy si ji můžete pořídit zde.

Kterou z destinací Alana Karlssona byste nejradši navštívili a proč?
Marky

Komentáře

  1. No, nejradši bych přes Německo a Dánsko dojela do Švédska. ♥ Ale cestou bych si určitě přečetla pokračování Staříka, už se těším, až se mi naskytne příležitost si ho přečíst. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní jako plán :) A vážně si ho přečti, stojí za to! Jen nezapomeň samým smíchem koukat z okýnka ♥

      Vymazat
  2. Staříka jsem doposud nečetla, ale moc si to přeju dohnat :-) Snad letos se k němu dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, autorovy knihy vážně stojí za to :)

      Vymazat
  3. Viděla jsem film a moc mě to nezaujalo, možná jsem udělala chybu ale druhý díl zní moc zajímavě.

    Já rozhodně bych navštívila Dánsko, protože tam mě to láká. A jestli bych měla odvahu tak i tu severní Koreu.

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já film neviděla, takže nemůžu srovnávat... A do Dánska bych se taky moc ráda podívala :)

      Vymazat
  4. Opravdu netradiční článek, ale za mě super! :) Ale na knihu se nijak nechystám. Na můj vkus je kolem ní moc velký boom.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak třeba se k ní dostaneš, až opadne...

      Vymazat

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, připomínku, nápad... Pokud byste mě chtěli kontaktovat osobně, můžete použít můj mail marky48dsp@gmail.com. Předem díky za jakoukoli odezvu.